gästblogg, eller något, halvt

Är hemma hos vitaminen som fyller år idag!!
Efter det här ska jag köpa några tidnigar och sedan hem och sova, har nog redan smittat alla som är här eftersom att jag nyser hela tiden. Kul för dom!




wiiiiiiiiiiiiiiiiie fanny har visst glömt att skriva klart här eehehehehehehehe. hon har just fått smält choklad i håret så jag gömnmer mig här inne i datarummet. fett mkt choklad ja000!! lr inte så mkt dårå hihihi. btw fanny lyssnade på justin bajsbbäver nyss, piiiiiiiinsamt. tittar på hennes spotify lista här, uschsuch säger jag bara. Paramore, muse, regina spektor. bläääe.

Måste hitta ett nytt gömställe för någon jävel bankar på dörren. Vii hööörds nån gång... kanske

over and out
 ///////////////// LINN


Kommentarer
Postat av: Elin

Japp det ska jag ;D ska du ?

2010-06-15 @ 19:47:01
URL: http://lovemuse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0