Twilight movie night med Amie och Alice :D

Hittat sladden!! kvällen var awesome hahaha. Twilight kvällar är mycket viktigt att minnas därför ska jag skriva allt hehehe :D

Träffade Alice på eftermiddagen och vi gick runt lite i stan........ eh, jag minns inte vad vi gjorde mer hahaha. Kände mig trött redan då så kom på den smarta idén att köpa energi dryck till filmen så att jag skulle vara pigg 00.00 !!

Så vi köpte våra monster och lite annat och mötte Amie och sen har jag minnes förlust igen men SEN gick vi till biografen, de hade massa utklädda till volturi, skulle tagit bild fan HAHA. Vi hade helt okej platser på balkong rad 3, lite najs eftersomatt man kunde gå  ifrån då haha, Träffade helen och sara där, ville ha deras platser, längst fram ):

SEN så började twilight, har aldrig sett den på bio om man inte räknar gången då jag somnade efter 10 min så de var najsigt hehehe,

blablabla skitsammaHAHA  new moon på bio duken var om möjligt bättre än hemma, trots allas skrik. Var otroligt tacksam över att folk höll käften under eclipse! de hände max på 2 eller 3 ställen, förra året skrek folk konstant under vissa scener.


Yeye, övrigt: de är ett stort misstag att låta alice dricka monster, ojojoj, och hon drack den innan eclipse också, inte bra de hehe. Efter eclipse åkte vi hem till mig och alice kom med sin fina idé att dygna.  Gick inte så jävla bra, vi somnade vid halv 7 haha, andra gången inom 10 dagar jag låter folk sova på golvet när jag själv ligger i min sköna säng.. måste skaffa större rum!



nämen kolla hur taggad jag är!







wieee!!!!!!! ska se eclipse snart igen.. väldigt snart hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0