Twilight fan event :D

Wiee, barnen har somnat! de hade dock somnat redan klockan halv 10 fast då kom jag på att jag glömt ge dem middag så var tvungen att fixa det hehehe.

Iallafall, ska berätta om veckan nu :D

Förra helgen mötte jag josse på stationen och hon gick ju med kryckor, uschusch inte kul.. Minns typ ingenting mer HAHA de var fan en vecka sen ju...... JUSTE de var bröllop och jag och Bea försökte ta oss fram i stan men de gick icke, dumma bröllop. Bea har förövrigt flyttat till andra sidan sverige nu, snyyft.

Sen då.. Tror vi såg på film eller något hehe, sen på Söndagen gick vi och hämta sandra på stationen. gick runt lite på stan sen på kvällen fick jag veta att det fanns en lista utanför hovet som man skulle skriva upp sig på. Fick panik och jag och sandra åkte direkt och skrev upp oss och när vi kom dit var det 65 namn före, rätt bra på 2000 ståplatser.

Gick upp klockan 4 på måndagen, åkte in till hovet och ställde oss kön för twilight eventet. Undehöll oss under dagen med att inte göra något alls......... kommer inte ihåg något HAHA snackade lite med "grannarna" och gick runt i globen shop ibland. Adele, ida och Natta kom vid 10-11.... mitt minne är tomt. ehehe

Klockan 4 var det insläpp, kom typ längst fram vid gallret, såg as bra, MEN var sjukt besviken på mig själv eftersom att vi stod på fel platser, Hade kunnat få de bästa men jag såg inte att någon annan gick dit. Yeye, inte hela världen, de var ändå helt underbart och jag kommer aldrig glömma när kristen vinkade när vi ropade på henne. OME!!!
Eventet var annars rätt dåligt. De var bara där en liten stund. Annars var det massa trista band där, inget för mig. Fast snubben som höll i allt var fett med najs :D När eric saade kom in på scenen hade 8000 av 9000 pers lämnat hovet. HAHA bäst!

Jg sov ju hos mig efter och alla var fett sega. Har aldrig låtit mer än 2 pers sova här förut och nu var det 6 st och det ska ICKE göras om, mitt rum är ju minst.

Alla drog på tisdagen utom josse och vi hittade ett fint ställe inne på åhlens där vi satt i typ 2 timmar! fitn att sitta där hela dagen ist för att vara ute.

Josse åkte på onsdagen och det här blev ett sjukt långt inlägg så tar resten i ett annat hehehe





Inlägget är tillräckligt långt utan bilder så skiter i det haha :D bilden på taylor tog sandra!! jag fick typ 10 lyckade bilder av 100, hehe sämst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0