Nödvändig lista

 

SENASTE...
Film du hyrde: Eh........ hyr aldrig film, de var säkert en skräkis iallafall
Film du köpte: A walk to remember
Låten du lyssnade på: New born - muse
Låten du hade på hjärnan: vacker utan spackel HAHHAHA
Personen du ringde: Karin, av misstag hihi
TV program du tittade på: Ellen´s show
Personen du tänkte på: Alla som kommer hit 21 juni :D

FAVORIT...
Mat: Tacos
Låt: Map of your head - MUSE
Sak att göra: spela piano, shoppa ( :F)
Sport: Tennis såklaaart
Dryck: MJÖLK
Kläder: klänningar
Film: A walk to remember, remember me, massor mer
Bil: bil? wtf

ANTAL...
Gånger du varit kär: inte räknat, några gåner är de väl hehehe
Gånger ditt namn varit med i tidningen: typ 30 eftersom att jag praoade på klick HAHA
Ärr du har på kroppen: ett! eller kanske 4

SENASTE...
Bok du läste: Bree tanners andra liv
Personen du fick mail av: sfbio hihi palla mail
Personen du fick brev av: brev?? Daglivs om at jag hade ett paket att hämta hehe
Personen du fick sms av: Joohannaaaa
Gången hela din familj åt middag tillsammans: typ i onsdags

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: sett på SATC!! sjuk ):
Var det kul: inte kul att vara sjuk
Hur tidigt stiger du upp: Runt sju, i veckorna
Gillar du att slåss: självklart
Vad ska du göra ikväll: Somna i tid, massor att göra imorgon

Är du seriös: alltidalltid 24/7
Vad är du allergisk mot: mandel eeeh fast de skiter jag i
Var har du ont: halsen, huudet.
Använder du hårspray: japp
Kan du stå på händer: mot vägen hehehe
Favorit serie: Vampire Diaries

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: sööött hihih
Gillar du ketchup: aaaaaaaa
Är du glad nu: skulle inte göra den här listan om jag avr glad (:
Var du glad igår: minns ej ehehe
Känner du någon som jobbar på sjukhus: japp
Vad dansar du till: musik kanske? inte fan vet jag
Stockholm är: sveriges bästa stad
Göteborg är: en konstig stad med konstigt folk
Kan du sjunga: Alla kan sjunga :D
Mer värt än guld: pengar!! mouhaha ingen aning
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: USA!!!!!!!!!!!
Ska bli skoj: Sundsvall!!!! twi eventet! SOMMAR 2010!!
Ska inte bli skoj: börja nian, uäk
Sparar till: Jag sparar inte, jag slösar
Väntar på: sommarvärme
Pålägg som gäller: avocado smör :F
Dagens dryck: vaaatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0