Midsommar på skansundet

Har varit ute på skansundet tills idag, åkte på torsdagen och handlade massa på vägen, Firade midsommar igår och ovanligtvis regnade det inte alls, härligt! Sjuukt kul var det fast att man itne träffat ellinor eller gabbe seden blöjåldern!! eller ja, lite äldre var man nog eftersom att jag kände igen dem hahaha. treevligt var det iallafall. Vi började fredagsmorgonen med jordgubbar och grädde till frukost klockan halv 12. Som folk vet gillar jag inte grädde därför åt jag de doppade jordgubbarna på mitt eget sätt. Tyvärr kan inte hemligheten avslöjas HAHA. Sen skulle de bakas hela 12 grädd-och-jordgubbstårtor så vi hade tävling om vem som kunde göra den snyggaste. Eh.. jag kom på något konstigt sätt näst sist? hur fan gick det till undrar jag?

Sen skulle vi äta midsommar lunch, vilket plågeri, uschauscha på det. Vi missade hela midsommarstången och dansen nere istället men de vuxna tyckte de skulle göras ändå, fast vi hann fly därifrån ner till stranden, kallt som fan var det och det kommer dröja länge innan jag tar nästa dop. kvällen tillbringades med en kortlek. vad gör man annars utan data, tv mobil eller stutsmatta ._.

najsig midsommarafton alltså plus att min första kärlek maffe blev ett år äldre igår hahaha, blir dock bara deppig av att tänka på honom eftersom att han är inne på sitt sista år, buhu ):

Vaknade vid 12 idag, la mig ute i solen och somnade, brände mig :( Åkte hem sedan och här är jag nu :D mycket bra vecka har det varit!

 




Hur hamnade jag sist med denna vackra tårta? Har aldrig sett något finare själv.








Så här såg jag ut på midsommar, älskar  mina nya killklackar!!



Självklart kan jag inte ta endast seriösa bilder, något oseriöst måste alltid komma med!

Vill att sommaren aldrig ska försvinna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0