Jag heter Catharina Cavalli!






Nu förtiden heter jag tydligen catharina cavalli.

Srsly, blev sjukt förbannad i torsdags när jag såg detta. Har lugnat mig nu men ändå, Jag minns verkligen när jag skrev detta under min prao tid på klick, Fick massa hjälp av Lotta för att jag ville bli klar fort och inte orkade googla haha, Lotta sa 4 punkter i mitten typ och resten skre jag ner ur minnet. Sen gav jag det till min handledare och hon sa att den var bra och hamna i deras atrikel kö, yeye Nu har kön tydligen tagit slut och den blev publicerad. Eller så råkade denna catharina cavalli skriva exakt samma punkter som mig i samma ordnng. Nää, nu ska jag maila och klaga här haha. DÅLIGT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0