Igår

tjoooaaa!!

Igår åkte vi in till skärholmen och jag fick mina ramar!! En var fel storlek men de får fixa sig. Köpte även hyllan så nu är det bara sakerna som fattas! Var hemma hos danne en timme efteråt fast jag åkte ganska tidigt när han ba "Faanny, vad fan har hänt sen förra veckan? du ahr ju fått världens jävla dialekt." lol, rikssvenska heter de :c !!!

Sen åkte vi tilla arlanda för att lämna mammaa och hämta elias, fattar inte hur han kunde ha så jävla många väskor, de finns ju fan en viktgräns?

iaallaafall, sedan vi typ 7 såg jag att johannas kompisar från klassen satt i rålis och de ropade så jag gick dit ehehehe, och de ´ba: Vart är johannaa??
shiet, hur kan man inte tala om att man ska till usa hela sommaren. yeye, vi grillade och lyssnade på (säämst) musik till typ 11 innan jag drog. Ska aldrig använda en engångsgrill igen, livsfarligt för mig, kan ju knappt använda en ugn

Vaknade nyss, halv 1 så nu har jag ingen aning om vad jag ska göra. Känns som att jag har bestämt något men ingen anning om vad. faaaaan att jag just raderade smsen ._. korv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0