Har ni sett snyggare skor idag??

Hola!
igår såg vi på lite filmer här och alla gick hem runt midnatt!
Vaknade hyffsat tidigt idag för att vara sommarlov. Bytte ett par ord hemma hos bea och snodde lite saker därifrån heheheh. Sen åkte jag till stan och mötte Amie och hennes kompis för att ge Amie biljetter till Hovet den 21!
Gick med dom ett par timmar och hittade mina fina skor som jag blev kär i och köpte. Dock var de lite svårt att gå i dom, kan inte gå i dom alls kanske man ska säga. Det är liksom Killklack MEN de är rundare fram och tillskillnad från resten av världen stödjer jag mig på tårna istället för hälarna och eftersom att de är runda ramlar man framlänges hehehe.

Neeej men har inte träffat Amie på år så de var kuligt :D
Ikväll var alla och såg Dear John men jag kände icke för att läga pengar på en film jag redan sett så jag sket i det!



Har ni sett något snyggare par skor idag eller? Helt sjukt balla/snygga/BÄST


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0