Söndag!

vaaaaaaaaken, de är fan omöjligt att sova i denna värme, plus att jag har loftsäng, sjuuuuuuuukt äckligt varmt.

Iallafaall var vi ju på landet några dagar, haade grillfest där med lite folk hehe, roooligt! haann med nattbad också. Problemet var dock att jag hade glömt kolla busstiderna, såå när sista bussen hade gått och vi kom ner en timme efter det slutade de med att 9 pers sov kvar hos mig......

tog en bild innan alla kom, sen dog kameran efter gbg hehehe




Idaag är planerna att stäädaa! de är ett måste eftersom att mamma komemr hem från Kina idag. Sedan sååska jag träffaa Josse, Ikväll ska alla hem till jesper för fotboll, men jag dör inte direkt om jag missar de haha så får se hur det blir!


Kommentarer
Postat av: amie

vart köpte du den klänningen ? :o

2010-07-29 @ 16:16:20
URL: http://amietouray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0