20 juli

alltså Juli månad har gått så jävla fort, och de kommer den säkert fortsätta att göra........ buhu
hinner verkligen inte att blogga, vet inte vad som gör mig så upptagen men såg på min mobil att jag inte smsat någon alls nästan på 2 veckor bortsett från när man bestämmer tider hehehe.

Shoppade igår med mamma och de blev dyrt för henne, typ 3000, shiiiet, jag är bäst på att slösa.
Köpte bl.a mörklila converse och nya ecco skor eftersom att mina gammla fula favortier blev förstörda under twilight fan event.

Fotade alltihop men jag orkar fan inte sitta vid datan och fixa det.


Naaatta kommer idag, ska snart möta henne på centralen, fett deppig idag eftersom att de bara skulle varit en dag kvar till muse, bajs. Kent på torsdag istället, taggaaa till de iallafall :D

höörs senare 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0