Vem kan ha dåligt humör på en fredag?

Goodmorgon :D gud vad jag älskar fredagar alltså, allt är ju perfekt då liksom HAHA. Börjar om en stund så ska fixa mig lite nu innan jag går, fast ska fan ta bussen idag alltså, de är så jävla kallt så jag vet fan inte vad jag ska göra när jag är ute, jag kan inte tänka när de är kallt hehehe.
Har iallafall precis ätit frukost, man går ju tydligen upp i vikt om man inte gör de så nu äter jag de nästan varje morgon, fast att man typ tvingar ner mackorna och mår illa. Yeye, det godaste som finns är ju avokadomackor. Suuper bra och nyttigt också (: man blandar avokado med citron och peppar, sjuukt gott, men inte klockan 8 på morgonen.

Slutar typ 3 idag och vi har inga jobbiga lektioner idag så jag ska vara nööjd. Han som skulle fixa datan kunde typ inte så pappas kompis från jobbet kanske fixar det på måndag, livet utan data är hårt (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0