Sista kvällen på lovet!

Nu är ju klockan över 10 så borde fixa mig snart och sova.
Är inte alls trött. Verkligen inte. Och imorgon börjar jag cirka halv 9 vilket betyder att jag måste upp senast klockan 7. Gud vad jag inte kommer att klara det. Och sen går jag ända till klockan 16.00.
Visst låter det som en toppen dag? Och nu när skolan börjar igen kommer jag inte ha mycket ledig tid alls. Tror att jag har två stycken inskrivna prov redan nästa vecka, plus att de blir en hel hög med läxor den här veckan.
Och så måste jag söka prao, någon som har något förslag vart jag skulle kunna praoa?

Btw, lägger in en Dagens Bild också (:

Ojoj!


Kommentarer
Postat av: iiida

DOM ÄR SÖTAST <3

2010-01-11 @ 22:20:38
URL: http://freakcirkus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0