Sega tisdagar.

Tisdagar är hemska, så tråkiga och sega. Började typ halv 9 imorse, så tidigt.
Kom hem vid 18.00 nu och på eftermiddagen har jag hunnit träffa folk på stan, ha hemspråk och spelat piano hehehe. Jag har typ fått en ny att spela nu med Michael Jackon men jag vill helst spela Starlight, någon annan MUSE låt ellerså vill jag spela flightless bird. Så Alice P har lovat att gå in på bibblan och leta upp de åt mig :D

Fick med mig en svart sjal och ett par mjukisbyxor hem idag. Trevligt vaaa (aaa !!!
Nej men nu ska jag faktiskt ta och måla naglarna HAHA, dom är korta, men gör de bästa av situationen HAHA.


Kommer blogga senare ikväll efter att läxorna är gjorda heheh(:
Jag har lovat att göra läxorna direkt när jag kommer hem men jag brjar aldrig förän klockan 8typ >.<

yeye, palla skriva utan bilder haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0