Roligare att blogga än att plugga

amanda skulle hjälpa mig med matten idag då, kanske inte så smart att ta hjälp av en som har G när man måste satsa på MVG HAHA.

A: okej du skriver och jag säger svaren då, så kan vi gå ut sen.
J: yes, gör så.
*tystnad*
A: eh, fanny, de finns inget jävla facit på den här stencilen.
J: neeej jag vet de, säg nu -.-
A: hm, okej, ja, eh... fanny är y samma sak som x eller?
J: jag märker att du har vg i matte haha
A: ja jag trodde läraren hade skrivit fel när hon skrev G på betygpappret men tydligen inte när jag fråga... kan vi inte gå ut nu istället så hjälper jag dig ikväll (:


fin hjälp av amanda de :D 

Juuste måste bara säga att igår när jag snackade med natta innan jag skulle sova så kom JAG fram till att ALLA som är klassens orienteringsnörd heter Sarah hehehehe.

i södertälje, i stockholm och i göteborg (åsa hiehehe åsna) och så stavas hela bunten med h på slutet också, amajgad :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0