Onsdag

Hemma nuuråå, kallt som fan äre ute och halt också HAHA och en gammal kärring typ ramlade eller något och puttade till mig så att jag höllpå att ramla men som tur var stog johan bakom mig och han tog i mot mig HAHAHA annars hade jag trillat i någon brun slask hög på trotoaren XD hade ju vart kul de med HAHAHA.


iallafall blire plugg nu, biologi sucks (: baraså ni vet de :D Och jag MÅSTE höja mig denna termin så de blir bara ännu tråkigare då. >.<

menmenmen, snart äre helg, vilket betyder´sova :F (den som inte vet vilken smiley :F är på min data är trög 8D) Eller inte så snart de ärfan bara onsdag._.


brist på bilder, hehehe men jag såg Maffe ute idag när jag skulle hem.
Men nu förtiden heter han morian, fyfan vad fult ._.


Kommentarer
Postat av: emma

använd google translate!

2010-01-21 @ 17:46:51
URL: http://agnesljuger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0