Om dagen :D

Helluueee glöggen. (adele du har smittat mig ): ) Idaag så var jag på stan som sagt med emma och alice och HAHAHAH de började med att emma hade gått upp åt fel håll vid tunelbanan. Men tillslut kom hon rätt hehe. Och som jag också sa såg vi planet 51 heheheheh, fast det var fett synd att dom inte visade "de regnar köttbullar" trailern.
Köpte lite fina grejer ute också men tyvärr så har jag inga batterier i kameran så de får bli bilder på de någon annan gång!

Lite bilder dårå hehe (:

Hehe jag och emma sitter på detta cooola lejon!



Bilden är liten men man ser emmas röda ögon ändå ^^


HAHAH någon random snubbe ville vara med på bild :D Och vem kan säga nej till dom där vackra ögona liksom? i´m in löööv.


Emmas roliga komentar: "ibland känner jag mig riktigt blond"- kanske beror på att hon är det? :D


De finns lite fler bilder men orkar inte ladda upp mer nu ;o Ska ringa upp den där anders snubben nu då och sen göra läxorna ._. heheheheh.
föresten ska jag och Alice börja simma, de är ju braaaa de, alice smsa när du kollat priserna :D


have a najs kväll mohohahahah svengelska rocks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0