Lööördaaag idag dårå (:

Skulleee se avatar igår meeen så blev det icke, tur att inte jag betalade själv då HAHA.

Idag är jag på typ världens bästa humör, hyyper! Som igår då HAHA vilket jag tror att natta och amanda märkte:D Idag igen dåååå.
Joohanna är helt efterbliven ååcksååå så folk, sluta säga att jag är blond :D jag är smart förfan. Heheheheh eller de är nog bara JG som ser mig som blond, har jag fel älleeer? Juust nu behöver jag mitt levande lexicon. Mitt levande lexicon heter Adele Siitova, tror jag, är inte hundra på hennes fiina efternamn. Iaf ska jag smsbomba frågorna till henne snart hehehe


Tillbaka till johannaa då... Hon är kåånstig. Men de får jag leva med :D



Vii bakade en fin liten kladdkaka och jag faila med bokstäverna så att dom blev vita dom med ._.

För er som är blinda står det TEAM JACOB, och de är precis vad jag är :D
Och nej jag åt inte själv men den står i köket och luukatr gott nu hehehehe!

Jaja nu när man är johannafri så ska jag nog försöka täda och plugga lite så slipper jag det imorgon.


Imoon ska jag kanske träffaa alice och emma, kanske, kanske inte. Men emma är ju hemma från usa nuu och hon har vart där aaaas länge så (:

Btw jag har ändrat mig. Pallaaa plugga en lördag hehe, ensam heeemma tonight, alla är välkommna med några undantag!

fan vad jag skriver mycket ._. föööööör mycket alltså, bajjbajjbajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0