Lite nytt !

Hellue blooggeenn. Nu är jag hemma från skolan, vi slutar så sent på måndagar O_o

skaa iallafall ta en dusch nu, sen göra läxorna och sen får man se vad som händer ikvääll! Kanske några roliga ute (: Fast jag får se, för just nu har jag världens huvudvärk och de kan bero på att jag sover för lite, men helt seriöst, jag kan typ inte somna före 01.00 just nu. Skiiiit jobigt län.

Jag hade tänkt fota allt nytt men jag glömde bort de andra så fotade bara de jag köpte igår. Har ju fått lite grejer också nu och sen köpte jag ju förra veckan men jaja det här får duga :D



Grå tröja som kanske är lite för tunn menmen haha de tänkte ju inte jag på ^^


Sämsta bilden ever men det är iallafall en glittirg väst typ och den var faktiskt helt okej på, inte super snygg när den är upphängd, men den hade varit mycket finare på hösten!!



Okeej, den här bilden var inte heller så snygg då men de är iallafall en vanlig rosa oversize tröja HAHA och jag tycke den var fin i affären men den har ju lite för stark färg XD Men man kan ju alltid dämpa den rosa färgen genom att ha en svart halsduk eller sjal till. (:


Och sen den här då, de enda plagget jag tyckte var snyggt på riktigt hahah!
men de är lugnt, köpte allt på rean så har bara slösat 250 kronor och de är ju inte så farligt liksom (:



kööpte guld-ring-örhängen också, eller vad fan de kallas?

Nu blire att plugga om katolska kyrkan, Jag trodde att vi skulle skriva om kristna kyrkor men de gjode vi tydligen förra året. HAHA fint att man hänger med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0