Life sucks, then you die.

Ska snart till sjukhuset tror jag, vet inte än.
Snöstorm ute typ, eller ja, för mig är de snöstorm men för andra är de bara lite snö tydligen men jag tycker vädret är för jävligt. Och jag väntar på min data fortfarande, de går inge vidare att fixa den alltså. Damn, vill ju kunna lägga upp bilder!!!!

imorgon är det fredag, sen helg, längtar verkligen efter helgen nu, jag behöver den. Och nästa vecka blir hemsk, fyfan, jag kan se allt jobbigt framför mig HAHA.

Kan ju föresten berätta en sjuk kul sak som hände idag HAHHAHAHA johanna skulle göra något snyggt hopp i luften. men hon tog för mycket sats så hon typ halkade framåt och gled as långt sen stannade hon med sitt huvud mellan benen på en kille som var typ 20. HAHAHHAHAHAHAHAHAHA gud vad kul de var :D och Johanna var ju såklart röd som en tomat XD.

yeye, man ska inte blogga när man inte har bilder. NEJ MAN SKA INTE BLOGGA UTAN BILDER. men nu gjorde jag det så nu ska jag sluta skriva.


btw, vad fan har blogg.se gjort -.- jag är för blond för dessa förändringar

Kommentarer
Postat av: Ida

hej fanny... så brukar det bli för mig också.. prova uppdatera.. det brukar oftast vara det som är felet.. men jag ska även kolla att jag inte gjort något fel!

2010-01-28 @ 22:42:22
URL: http://thetwilights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0