kvällsbloggning (:

Funderar på att sova strax så att jag kommer upp i tid imorgon.

Ska ju träffa emma och alice imorgon som jag sa och vi ska på bio HAHAHAHHAHAHA inte vilken bio som helst heller utan planet 51. HAHAHAHA herregud förra veckan alvin och gänget och nu den här HAHAHA.

Men alltså jag dog av garv när jag såg trailern förra veckan men ja, vadå, den bliir säkert ruulig HAHA i värsta fall får man ju göra filmen rolig själv, de är jag expert på!!
Jag har blivit bionörd tror jag ._. gud jag gör inget annat känns det som. Meenmeen,jag hoppas vi hinner in på bikbok imon för jag har hittat världens snyggaste tröja på rea där men hade inga pengar sist. Den är säkert borta nu för de men ska dit och se efter iallafall (:


jaaaaaaaaaajaaaaa jag ska sluta skriva långa inlägg alltså

Emma, Alice och jag på grönan i sommras haha :D vi var där typ helatiden!!!



ett PS till johanna: se upp imorgon ceeepe, de ska regna köttbulllllar då


Kommentarer
Postat av: Adele

somras* HIHIHIHHIIH



JAG VILL HA DITT HÅÅÅR

2010-01-17 @ 10:41:21
URL: http://decoyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0