Kväll

Funkar inge vidare utan data. hemskt. Har jag tur får jag den på fredag, men bara om de funkar att byta till linus grejsen. De blir ju super bra för tekniska jag. nej men de klarar jag HAHA. Dom största fanny-fördommarna är:

*fanny kan inte engelska
*fanny är den mest otekniska människan i sverige
*fanny är BLOND som fan
*fanny fjeskar sig till bra betyg.

Denna lista kommer från johanna, den stämmer icke, nejnejnejnej.

Såg hope for haiti igår, nu förstod jag vad folk menade med getskägg HAHA.


imorse så simtränade jag och alice och det var ju skit najs att vi liksom kommit igång nu.
De jag inte kommit igång med är matten och son. Fyfan vad hemskt. Ska göra klart son innan jag sover så sten pluggar jag matte imorgon. HAHAHAH stenplugga, snyggt de låååter.
Nämen jag orkar inte ladda upp dagens låt nu fast de hade iallafall vart right round med flo rida, och den har ju alla hört liksom. De är dagens låt för att jag längtar så jävla mycket till sommaren och sommaren 09 spelade vi ju alla sönder den :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0