JG moment top 3!!!



Vi börjaar bakifrån HAHAHHAHA!

3:
Idas bild på msn: Mamman som kör över sin unge med gräsklipparen HAHAHAHAHHAHHAHAHA  feeett fiin!
Och den hade vart högre upp på listan om jag varit med då HAHAHAHHA











2: När jag trodde att Adele och Ida skickade virus till min data HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAH fast att de bara var en smilis HAHAHHA. Jag tror att de var efter de jag fick stämpeln: BLOND SOM FAN!











1: Och på första plats: Näär sandra var Karl-Ingvar, 60+, en pedofil med våra adresser HAHAHAHHAHAHA




HAHAHAHAHHAHA JG äger :D 


Occh de finnns myyyyyycket mera som har hänt HAHAHAH




Kommentarer
Postat av: natta

AHHAHAHAHAHAHHAHHAH bäst fan!

2010-01-16 @ 19:06:46
URL: http://nnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0