Innan jag lägger mig

Så har jag lovat johannaa att jag ska blågga hehehe :D

Jag försökt ringa den här anders ca 4 gånger men nej, han svarar inte för han håller tydligen på med en flytt idag. Men jag är glad ändå för jag tror att jag har fått en praoplats nu hehehe :D Jag har hört att den är säker men vill höra de från själva handledaren själv liksom, så att de är på riktigt HAHA. Skulle iallafall vara sjukt kul om jag fick platsen så jag hoppas på de bästa nu^^.
Vad jag ska göra är hemligt hehehe men nu har jag ändå en vecka kvar att fixa så, dags att leta igeeen!


En helt annan sak. Tidigare tittade jag in på thetwilightsaga.se HAHA och då såg jag att dom hade skrivit att Jacob Black fyller år den 14 januari. Hade ingen aning om det faktiskt ;o piinsamt hehehe. Nämen liksom HAHA de är en sån grej du måste veta om man är jag och nu vet jag :D
grattistill mig eller något (:


Peruken är liite för lång enligt mig O_o



kort hår :F
HETHETHET


Alltsåååå, folksom tycker rob är snyggare än taylor, dom är DUMMA.
*Jag tänker på Anna Engvall*

Kommentarer
Postat av: natta

jag håller med anna engvall

2010-01-17 @ 23:14:00
URL: http://nnathaliie.blogg.se/
Postat av: alice

jag håller me han är HETHETHET!!!!! haha fett grymt han fyller år samma dag som min syrra:) jag tyckte de va coolt asså!!xD<33

2010-01-18 @ 17:57:02
URL: http://barnsligabarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0