ingen data

nu är det så att jag har krachat min data IGEN. typ 5 gången eller något och vi ska snart skicka in den på lagning, men jag kommer inte kunna skriva så mycket här då ;o

Nu har jag iallafall lånat puddingens data ( HAHHAHAHA våran humor är bäst :D) och vi ska snart ut på stan ett tag. trevligt de haha!

skulle egentligen ut ikväll med men nej, vissa människor finns tydligen bara på jorden för att förstöra mitt liv (: neejdå jag överdriver inte alls, inteinteinte!!!!!

Dagens låt. Helt seriöst, jag gillar all musik typ haha XD

Nu är det tid för puddingen och schtekaren och alla andra nollor att sluta chilla. Have a najs eftermiddag, det finns faktiskt 2 till datorer hemma hos oss så de blir kanske blogging ändå, om ni har tur>.<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0