Försenade julklappar

Igår började mina päron med ett nytt projekt här hemma: flytta om i alla rum. Mitt i all städning så hittade pappa en påse och de visade sig vara 2 julklappar till mig som de glömt bort helt HAHA. Var ju iallafall inte sådumt för mig, får hoppas att dom hittar mer under den kommande veckan.


Påsen haha!


Och i påsen fanns den här lila koftan som är mycket finare på riktigt än på bild.
349 kr -  tessie (:


En broch som sitter på och som jag fotade uppochner hehe


HAHAH jag glömde zooma ut innan bilden togs.


sen till julklapp nummer 2 då, en liten grej där man kan lägga smycken
som man ska ha med när man reser.


och såhär ser den ut inuti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0