Fått tillbaka min data!

den är tillbaka och jag är gladast!! Tyvärr är alla bilder och program borta och de var mindre kul de ):

Inget att berätta, suttit inne sen klockan 3 idag. Innan de rev Amanda ner 3 parfym flaskor på åhlens och fick betala, 2 typ, vet inte vf hon slap betala den 3 men haha fett synd om henne XD sen betalde hon med sin pappas pengar ändå. men HAHAHHA tänk att vara så sjukt jävla klumpig, jobbigt liv!!

imorgon är det en väldigt specielldag också så jag hoppas jag somnar tidigt ikväll.

och emelie, ring mignär du kollat upp tiderna, jag ka inte ta emot sms från dig eller amanda alls tror jag.



Orkar inte ladda upp någon bild men ser tomt ut utan så denna får duga. Mina vackra bilder på mig är borta allihopa. Sorligt faktiskt, galna minnen alltså ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0