Dagens låt + annat



Inte så mycket att skriva. Trött på allt. Tror att jag faktiskt kan lyckas med att somna tidigt ikväll.
Kallt som fan är det ute också, längtar efter värmen. 2 månader dit.

Dagens låt, Flightles bird... lyssnar sönder den just nu.
Min favorit scen i twilight är den sista och favorit scen i new moon är också den sista (: 
Yes de var viktig fakta det.

Ni ska få lite till när jag ändå håller på: 

* Min edi gathegi autograf är borta fortfarande.
* Jag ska se alvin och gänget imorgon HAHA
* Den bästa i JG heter Fanny Lagergren
* Jag ska skicka hamsa på Johanna imorgon
* Min dygna metod för att vända dygnet suger röv
* Skolan börjar på mndag
* Hanna skickar vibbar på msn
* Det var allt


Tog första bilden jag hittade heheh ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0