Bara för att johanna tvinga mig att blogga 8D

Hela den här dagen har vart sämst ._.
matteprovet gick åt helvete så jag måste verkligen börja sattsa på matten nu så jag får MVG på alla kommande prov. SO grejen gick också sämst, fast skit samma, provet är ju nästa vecka så jag har fortfarande chans på MVG (:

ska snart iväg igen har massa att göra i eftermiddag/kväll. Men innan skolan börjar igen så ska jag träffa saga snabbt, har inte träffat henne på 52829631475648 år så det är liksom dags nu !!

måste köpa ny mascara med, viktigtviktigtviktigt, min är jättelsut .__.

Ska möta alice vid 18.00 typ, lite innan men iaf så kommer jag vara hemma rätt sent och då måste jag plugga spanska, kul vaaaa.
nämen nu måste jag kila ( AHAHHAHA lotta har lärt mig ordet kila, de låter helt cepe) och som sagt, ingen egen data=inga bilder

Kommentarer
Postat av: amie

Faanny :) !

Besööööök min blöööööögg!

<3

2010-01-26 @ 18:26:23
URL: http://theaafrokrullw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0