7 Januari, innan jag glömmer: grattis ida :D

Jo, jag skulle vända på dygnet, de blev inte riktigt såmen ja. Vaknade 15.20, men skaförsöka läggamig tidigt ikväll. Försöka kan man ju alltid göra. Alicee och Amanda, leedsen att ni fick stå och vänta på mig idag men klockan 12 låg jag och sov fortfarande.

Alltså, jag är snart helt handikappad. Idag skulle jag klättra ner för sängen, hade helt glömt att stegen är konstig så helt plötsligt fanns det inget att stå på. = min vänstra fot är förstörd ._. Helt svullen nu. Och högra benet, den historien vill ni inte ens höra HAHAH. Meed tanke på johanna när hon fick höra vill jag inte att fler ska skadas.
Och juste, jag klämmde fingrarna i dörren också, men de var inte mitt eget fel iallafall.

Nu har jag precis ätiti frukost eller vad man kallar det när klockan är halv 11. Blev smoothie såå klart!
Nu ska jag fortsätta atthänga upp mina afficher, dom trillar hela tiden :'(

 






eh, ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0