2010

2010 nu. Vi får väl se hur året blir (:
Jag har 3  nyårslöften och har redan brutit ett av dom HAHA, duktigt!

Har inget att skriva, början av året har varit sämst, men idag var jag iallafall på bio. Luftslottet som sprängdes, den var långoch seg HAHA.

Tänkte vissa lite jag har köpt dårå, men inte käderna den här gången, fast ska kanske börja lägga in bilder på de med? skulle bli en hel del haha :D

soom tidigare sagt: min stenålders kamera vägrar låta blixten försvinna


uggs, kooorta, dom är faktskt ganska fina OCH sköna på, så ska suta klaga över dem :D

 
Örhängen, har ca 50 par nu, onödigt ???


Kom igen, de var ju rea :D, men okej, jag ska sluuta köpa örhängen nu !


En ring, jag har kommit på att ringar är sjukt snyggt hehe, borde sett de tidigare ;o


Och så dagens köp! 2 skivor (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0