13 Januari

Första kvällen på länge jag är trött, men nej, inte sova, vi har bajsmånga läxor tills imorgon och man får räkna med förhör. Måste fortsätta med både engelska spanska och biologi.

Dagen då: Skolan var som vanligt. Vi slutade någon gång efter 3 och då mötte jag upp mina flickor för en ficka på FIX (: Och när bimbot bredvid mig spillde ut sitt kaffe över hela sig, HAHAHA gud vad jag inte kunde sluta garva åt de :D, det var inte rätt läge att skratta för hon brände sig rejält, men jag kunde inte låta bli.  Hon gav mig mååånga arga blickar sen :D
Åkte in till stan sen med och fick med mig en ring hem. Super snygg! ska fota någon gång om jag minns det.
Föresten har Johanna blivit helt psyko HAHAHHA

Johanna: Fanny, du vet dom där Paramore du har snackat om?
Jag: ja?
Johanna: Inser du hur sjukt jävla bra dom är eller?
Jag: wtf, driver du eller ;o ?
Johanna: Nej, och jag tror jag är beroende av dem snart. Dom är helt underbara ju, BÄST
Jag: ooch där fick adele, ida och natta en till medlem till sin *älska paramoreklubb*
Johanna: va?
Jag: neeee inget, lyssna inte för mycket bara, jag vill inte bli drabbad.



Eh ja, johanna är mysko hon, meen hon är lika underbar ändå hihihehehe :D Ja som jag sa ska jag plugga nuu hehe ):


Hihi jag bjuder :D
Världens längsta inlägg tror jag ;o


Kommentarer
Postat av: natta

paramore e bäst fanniiiiiii, inse :))

2010-01-14 @ 16:17:21
URL: http://nnathaliie.blogg.se/
Postat av: Johaanaaaaa

ey dom är fan bra ;o :D<33333

2010-01-14 @ 20:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0