11/1 - Måndag

Sömnproblem ._. Hemskt. Jag somnade vid 4 inatt efter att jag legat och stirrat in i väggen i måånga timmar. Och idag somnade jag i soffan klockan 20.00 Och vaknade nu vid 22.00.

Imorgon ska jag ha på mig den tjockaste tröjan jag har HAHAH en stickad och ganska ful ^^. Men nu är det så att vår skola inte verkar ha någon värme inne, inte mycket ialllafall, så vad ska man göra. Vi fick till och med ha jackor inne ibland hheh.
 yeye, iaf, Idag hittade jag ett par nya schtekiigaskor ute. Och gissa vad? Dom fick följa med mig hem hähä. Orkar tyvärr inte fota så ni får klara er uuutan.

Föresten, gissa vem ska ska skära runt i grishjärtan imorgon? fyfan (:

Och nu kom jag på at jag har spanska imorgon, mit hatämne x23443212



Bara för att jag har brist på bilder hehehehhehe, snyggast eller vaad?
De roligaste är att Johanna köpte den vita för ett tag sen HAHAHAH

jajaaa gdnatt dåå


Kommentarer
Postat av: natta

HAHAHAHHAHAHAHA

amajgad snyggast vafan

2010-01-11 @ 23:15:50
URL: http://nnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0