VD

Skolan nu, vi har egentligen sovmorgon idag men vi ska skriva prov i aulan eller något, eller de är inget prov men de betygssäts ju så inte så roligt. Menmen jag är på sjukt bra humör idag och det känns som att den här dagen kommer bli super.

Såg ni the vamipre diaries igår? Glömde ju tipsa om det eftersom att jag tänkte att de var självklart att man såg men sen när jag smsade johanna hade hon inte ens hört talas om det ._.  En sjukt bra serie  tycker jag iallafall fast att ingen riktigt verkar ha fastnat för den. Det finns många likheter med twilight med men VD böckerna kom faktiskt först..

Nu ska jag leta fram en penna, igår gick den sönder under provet, fick panik hahah.


The vampire diaries

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0