Torsdag.

Hej bloggen, sa ju att jag inte skulle blogga förän fredag och det är ju imorgon men nu är de jobbiga över så nu kan jag börja blogga som banligt (: de låter väl bra??
kan berätta lite kort om veckan:

Måndag: Inget speciellt hände, satt uppe halva natten och pluggade, kulkulkul.

Tisdag: Vi åkte till kinesiska ambasaden för att fira nyår, hade en supersnygg svart klänning med guldkedjor som hänger, den hade ni velat se!!

Onsdag: Syster fyllde år så jag tog tåget till södertälje där hon bor. Grattis alla andra som fyllde år :D typ 20 stycken, helt sjukt många på samma dag.

Idag: Hade no prov idag, inte kul alls, jag vill gärna höja mitt betyg men jag failade så tyväärr. Ska göra mina trista läxor nu men det är bara att stå ut, för sen är det helg. helt underbart jävla skönt alltså
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0