sorligt med söndagar

söndagskvällar är inte kul alls, verkligen inte. och de är skola imorgon, blä. Jag är så jävla skoltrött så det finns inte. jag orkar inte, och jag ligger efter också, kul.

Men jag kan inte sitta och deppa nu, nej jag har hittat någon underbart!! Jag kom på idag att min ena muse skiva inehåller en dvdskiva med massa grejs när de gör skivan och herregud hur fan har jag missat detta. Deras musik gör mig på så bra humör, alltid, förut var jag ingen musikperson. Det är jag fortfarande inte, men gud, hur klarar man sig utan musik en hel dag? Hur klarade jag det? Det måste vara ett jävligt tråkigt liv alltså.



musik är kärlek för mig mhihi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0