Snodde en lista från emmaa :D

PERSONLIGT
namn: Fanny
Födelsedatum: 23 februari
Hårfärg: brunt
Ögonfärg: bruna
Längd: 169,5 JAG HAR KRYMPT
Skostorlek: 38/39
Humör: Super!

FAMILJ
Har du syskon? typ
Hur många? 2 st
Har du en stor släkt? Verkligen inte
Har du kvar alla mor&farföräldrar? Nej ;o
Känner du alla i din släkt? Ja de är klart x)
Vem är du mest lik i din familj? Eh.. ingen aning?

VÄNNER
Har du någon bästavän? De har alla
Har du många vänner? Vad menas med många?
Vad tycker folk om dig? Pratkvarn som INTE är självständig alls
Vem har du känt längst? Öh.. Alice tror jag
Vem vet mest om dig? Johannaa and några inom JG
Hatar någon dig? Finns det säkert någon som gör
Har någon av dina kompisar snackat skit om dig? Klart någon har
Är du rädd för att bli utan kompisar? Behöver inte vara rädd för det

SKOLAN
Har du bra betyg? Dom är helt okej
Skolkar du? Skule inte gå X)
Vilken klass går du i? 8: an
Vad heter din skola? Rålis
Har du varit uppkäftig mot någon lärare? Kan ha hänt..
Vad heter din favoritlärare? Spanska läraren anna som gav mig MVG mouhahah, ne okej, hon sög. Jag vet inte
Försover du dig ofta? Aldrig XD
Gillar du skolmaten? Sååå god, yummie, jag önskar att den var lika god här hemma
Har du många kompisar i din skola? Vad är det för  fråga?
Hur många går i din klass? Noll koll. Typ 20 kan jag gissa på

FRITID & INTRESSEN
Går du på någon sport? Nääj
Vad tycker du om att göra? Vara galen meed mina fina vänner, skratta åt allt sjukt som JG gör och ingen har väl missat  vad jag tycker om twilight?
Lever du för någon sport? Jadå, jag skulle inte klara mig om inte fotboll fanns liksom,<333

MUSIK, FILM
Vad har du för musiksmak? lyssnar på alllt nästan
Har du alltid haft samma smak? Jag lyssnade inte på musik förut HAHA
Vilken är din favoritfilm? The notebook, new moon, twilight, alla HP, och så massa mer
Vilken film framkallar starka känslor? Titanic (som alla hatar??) new moon, i taket lyser stjärnorna…
Hur beskriver du musik? livsviktigt
Vad är bäst, film eller musik? Film!! Fast kan inte klara mig utan vissa låtar så..

RESOR
Hur många länder har du varit i? ingen aning
Vilka länder har du varit i? thailand, grekland, kina, England, Spanien, Frankrike, Italien, massor mer, orka skriva allt
Har du bott utomlands? Kina när jag var miniliten
Vart i så fall och hur länge? Inte så värst länge
Kommer du från något annat land? Halvsvensk hihi
Har du släkt från något annat land? yäsbox

puuh, de var jobbigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0