Nästa gång jag åker in till stan...

...Så kommer jag att komma hem med en mycket lättare plånbok än vad jag hade när jag åkte dit!

Från Gina Tricot:


Kjol och väska ! Jag äger nog inte en enda kjol idag, men det ska ändras! Kommer bli snyggt i vår.





Från H&M:





Skor
och tubsjal. funderade på att skaffa in de blå/lila i vitt istället men sen påminde johanna mig om hur smuttsiga de kommer bli, men tycker de blåa ändå är sjukt balla :D Och sen tycker jag killklack är as snyggt med, föredrar faktiskt killklackar framför de "vanliga" klackarna!
Och ingen har väl missat att jag älskar tubhalsdukar? Har inga tubsjalar alls.


Från Friis & company: 


Jag.älskar.väskor



Nehe, nu vill inte min data att jag ska lägga upp fler bilder tydligen så får ta resten en annan gång (:

Kommentarer
Postat av: natta

hihih ja har den kjolen :F

2010-02-04 @ 14:58:24
URL: http://nnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0