När jag är trött babblar jag alltid på för mycket..

Äckligt trött. Har degat på konserthuset hela kvällen,något där för att fira kinesiskt nyår. Satt där i typ 5 timmar, de var inte kul de. Dom översatte från kinesiska till engelska till svenska så det stog 3 st där och snackade hela tiden. Sjukt segt att höra allting tre gånger i rad haha. De roligaste av allt var när det var en som uppträdde med typ svärd. Han balanserade massa burkar högst upp på svärdet och de såg skit svårt ut. Sen på hans finalnummer tappade han balansen med svärdet så de ramlade och då såg man att allt satt ihopgenom ett snöre. Hihi fejkfejkfejk.
Nu ska jag sova. Idrottsdag imorgon och jag ska åka skridskor och bowla. Jag har aldrig gjort något at de så ja.. lyckad dag eller vad? Sen fattar jag inte vart vi ska vara eller något men det löser sig säkert.

Gud vilket långt tråkigt bildlöst inlägg, får slänga in en dagens bild istället:
Och på dagens bild hittar vi...


...Mig, just nu... HAHAHAHHAHA johanna minns du?
Alla som inte fattar kan bara ta och igga den osminkade bilden :D Men den får duga nu när jag babblat såmycket. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0