Lista

HAHA det blev konstigt alltså!! men jag älskar er ändå :D <3

filmen suger haha så jag hamnade vid datan istället..

ALLMÄNT...
Namn: Fanny
Piercingar: räknas öron?
Tatueringar: absolut inte!
Längd: senast var jag 172
Skostorlek: 38/39, usch...
Hårfärg: brunett
Är du kär i någon: Kolla! Bakom dig! ett flygande rosa lejon!!!!
Önskar du att du bodde någon annastans:  Det är väl bra för att vara sverige men de är föör kallt ):
Tänker du på självmord: nejnejnejnejnejnejnejnej
Tycker andra att du är attraktiv: varfr frågar du ens ??
Vilket shampoo använder du: eh? någon grön flaska typ hihi
Vilken parfym använder du: ingen koll alls, typ "at night" sen minns jag inge mer (:
Vad är du rädd för: sandra persson !!!!!!!!
Gillar du att tvätta: som fan !! jag känner att jag har mitt blivande jobb klart
Gillar du Berg-och-Dalbana: älskarälskarälskar


SENASTE...

Film du hyrde: seven pounds
Film du köpte: äh... minns inte
Låten du lyssnade på: MUSE - New Born
Låten du hade på hjärnan: MUSE - map of your head !!!
Låten du laddade ner: Jadu..
Personen du ringde: amanda
TV program du tittade på: melodifestivalen HAHAH
Personen du tänkte på: sånna som jag tänker inte !


FAVORIT...

Mat: Sushi!
Låt: MUSE - map of the problematique
Sak att göra: Shoppa!
Sport: sport? ehum... simma kanske. är dans en sport?
Dryck: mjölk, beroende
Kläder: Leggings typ, allt som itne är fult
Film: New Moon, the notebook
Bil: vem fan bryr sig om bilar?????????


ANTAL...

Gånger du varit kär: på riktigt? 2 kanske, vet inte HAHA
Gånger ditt hjärta brustit: ehm. 0 tror jag
Hjärtan brustit på grund av dej: Nejmen kolla, där är lejonet igen!!
Gånger ditt namn varit med i tidningen: 4-5
Ärr du har på kroppen: massor


SENASTE...

Bok du läste: senaste jag läste ut är törst
Personen du fick mail av: mail? jag skickar inte mail men isåfall från anders HAHA
Personen du fick brev av: brev? fick ett vykort av lotta för ett tag sen hehe
Personen du fick sms av: sandra
Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår kväll!


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: sovit. pluggat. kollat film. skvallrat HAHA. mulat folk. busringt mouhahha
Var det kul: om man bortser från att jag pluggade
Hur tidigt stiger du upp: Helg: ibland 11, ibland halv 4. Vardag: börjar jag tidigt är det 7, börjar jag sen blir det 8
Gillar du att slåss: Om jag hade vart starkare ade jag älskat det
Vad ska du göra ikväll: plugga mera!

Är du seriös: vad tycker du själv?
Vad är du allergisk mot: mandel, choklad(fast de skiter jag i) annanas och kiwi
Var har du ont: just nu huvudet och halsen
Använder du hårspray: ibland ja
Kan du stå på händer: nejnejnej.
Favorit serie: desperate housewives and O.C


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: heheheheh socker
Gillar du ketchup: Jodå.
Är du glad nu: supermega glad
Var du glad igår: minns inte (:
Känner du någon som jobbar på sjukhus: ja
Vad dansar du till: allt
Stockholm är: Sveriges huvudstad.
Göteborg är: en konstigt stad där emelie bor
Kan du sjunga: vem kan inte ?
Mer värt än guld: mina vänner
Spaghetti eller makaroner: spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: USA !!!!!!!!!!
Ska bli skoj: hela mars !!
Ska inte bli skoj: Att gå till skolan imorgon redan klockan 8 D:
Sparar till: spara? slösa is the shit
Väntar på: juni
Pålägg som gäller: avocado med citron
Dagens dryck: mjölk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0