Jag hatar spanska

Hemma nu men ska ut igen, är hemma tidigast 18.00 men jag har en liten grej att fixa så det blir antagligen senare. Hoppas verkligen att tunelbanan går till odenplan? Skulle ta buss förut och då stog de på den där grejen: försenad pga förseningar. Låter ju logiskt hehe, yeye som sagt bråttom! Sjukt dålig dag var det annars, hade missat spanskaläxan och de var typ världens största förhör, provtyp, fifan. Sen hörförståelse, den gick åt helvete.
"sammanfatta det dom sa med 10 meningar för att uppnå betyget G"
Fannys svar: Dom gillar att dricka kaffe och läsk när de fikar.

Jag känner verkligen att jag är påväg mot MVG, håller ni inte med?


Har fått en ny kamera så snart slipper ni dessa vackra webbcam bilder hoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0