Ingen sovmorgon idag heller

Hehehe asså vaknade tidigt IGEN? har blivit väckt vid 9 varje dag typ så nu är jag liksom van vid det. Flygresan kommer vara sjukt lång iallafall så jag ska dygna inatt så jag kan sova på planet.
Dagens planer:

*Packa - håller redan på, så härligt att ta fram alla klänningar, är trött på skitvädret vi har här.
*Köpa lite saker inför resan, bl.a fjärde boken i VA.
*Träffa Jojo.
* Fixa kameran, den laddar nu!
*Leta efter jossans väska, har ingen aning om vart jag lagt den?
*Ringa och Gratta världens bästa felicia på födelsedagen
*Fira min födelsedag.

Yes, de var allt som måste göras, lång dag :s






Hotellet vi ska bo på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0