Hejdå vinter

Trött som fan.  Ställde klockan på 10.30, kan inte sova bort hela dagen även om det inte vore så dumt. Mitt huvud drunknar snart i plugg och jag har inte ens börjat'? Kul dag detta kommer bli! Fast det är lika bra att hålla sig inomhus tror jag, Har så ont i halsen att jag inte kan prata.
Alltså utan fr mitt fönster står alla gubbar och skottar snö från ställningarna och  taket som de har under renoveringen. Sjuk mycket snö är det. Sen nere på gatan är den en liten kille som bor här i huset som häller vatten med en vattenkana på snön och ropar: hejdå vinter! Får mig att täna på en fb grupp. Har det inte gått lite väl långt när man kan koppla allt till facebook?


Tog en random bild. cute hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0