Drömmar

Alltså, de 2 senaste nätterna har jag haft helt sjuka drömmar, mardrömmar fan HAHA tänkte berätta om dem.

Den första drömmen:
Hehe jag drömde att det var fredag eller något, var i allafall på väg hem och det var helg. Sen när jag kom hem hade pappa fått ett mail av min matte och no lärare. Hon hade skrivit ett långt jävla mail om hur besvien hon var på mig efter att jag bara fått vg- på de senaste biologiprovet. Lite senare kom hon hem till oss och skrek som fan på mig för att jag sänkt mig så mycket.
HAHAHAHA nördvarning eller vad? Drömmen kommer nog från att jag är ganska nervös över mitt biologiprov som gick dåligt. Och på senaste matte provet fick jag vg- (inte kul allls, sämsta någonsin för min del) Som tur var så var detta bara en dröm, HAHA gud vad rädd jag var när jag vaknade.Undra om jag vågar gå till skolan imorgon..

Den andra drömmen
Andra drömmen var lite konstig den med, allt runt mig var helt vitt, och jag hade på mig ett vitt långt nattlinne. Så hämtar jag en sax och klipper ett hål i nattlinet. Då börjar det rinna massor med blod bara mer och mer och till slut är de blod ända upp till mina knän. En sekund senare blir det där nattlinnets hål varit en mun med tänder som sticker ut och den suger in allt blod igen och vips är allt rent igen.
Eh ja, för mycket vampyr böcker för min del eller? svar: JA!!

Hopppas att jag slipper dessa drömmar inatt, man blir fan förvirrad över vad som hänt på riktigt och inte.

Kommentarer
Postat av: natta

AHHAH den sista AHHAHA

2010-02-14 @ 17:22:33
URL: http://nnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0