Bio och alla hjärtans dag

Godmorgon, lite huvudvärk, som vanligt för min del när det är helg. Jag ska snart fixa mig för en tidig bio med mamma, hon ville se snabba cash och den verkar ju bra så varför inte?

Idag är det även alla hjärtans dag, vem har missat det liksom? Inte direkt något att fira utan pojkvän hehe men tack alla för era sms som redan kommit haha jag älskar er <3
Förra året hände det en sak på alla hjärtans dag, och det kommer ta ett tag innan jag glömmer det. Jag ville inte såra någon, jag ville inte ljuga.
Men du, jag minns dit medelande, och du fick mig att förstå. Men det var försent, och jag önskar att jag hade fårstått tidigare.

 3 rosor.
För att älska
För att förlåta
Och för att du är den du är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0