Julklappar!

så var julen sluuut, och jag med, är galet trött. Sjukt jobbigt att fira jul ju haha.
tänkte visa mina julklappar som jag fått av familjen, alltså mamma, pappa, syster och bror <3 De skämmer verkligen bort mig :D 

och HEHE mammaa verkar inte tro att jag har något bättre för mig än att se på tv, liite väl många boxar kanske för mig som aldrig ser på tv förutom när det är DH


LINNE!!


Varm och myysig stickad tröja, ast ska kanske byta den eftersom att den var så stor


Den här är egentligen lila, gilllaarr den grovt!


Lila tubhalsduk


Morgonrock, leeeopard!


Bodybutter x2 pluuus mascara


kaaan användas som sminkväska, fick en mascara även där i !


HAHAHAH skiva från min fantasilösa bror och presentkort


parfym!


Nu börjar filmerna komma!




Fick hela 7(!!)säsonger av one tree hill, aldrig sett ett enda avsnitt
hej jag är efterbliven :)


Bok!


Typ special shampoon till håret, vet inte riktigt :D


Choklad från pralinhuset!

Det var de jag fick av familjen som sagt, är sjuukt nöjd, fööör mycket som vanligt, jag vet!!! detär min super snälla mamma som har köpt det mesta utom nåågra få saker från de övriga.

Sedan fick jag 1500 kr av pappa och att de betalar om jag vill göra någotspeciellt på lovet/åka någonstans/shooppppa!

HEJ BORTSKÄMD UNGE

Meeeen god jul på er iallafaaall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0