jahajajahajajahaja

Anton är en snel kille som hjälpt mig med engelskan ikväll HEHEH. Johanna är en dum chey som bara har suttit här och varit i vägen, ingen hjälp där icke.

Nemen, pluggade lite, sen såg vi på film i minirummet. haaaaaaaaaar åt pulka idag också btw, sjukt kuuuul äre :D fast vi var typ 10 pers och de var bara en som hade pulka så ja, lyckat.





åhåhåh vad tråkiga alla bloggilägg är. bläbläblä IDAG LEVER JAG PÅ ATT JAG KOMMER FÅ  I KINESISKA, alltsåååååååååååååååååååååå på riktigt? JAG FICK GGGGGG, trodde aldrig att de skulle gå MEN de gick :D

jaha ja de var ju roligt tänkte ni nu















vet nii inatt drömmde ja konstiga drömmar som vanligt (minns oftaaaa mina drömmar hehehe) jaaaaaaag drömde att johanna vann en cykel så skulle jag prova cykeln och då blev cykeln en hund, fett läskigt, skaaa man behöva vara räddför cyklar också. de konstiga var då att de itne var en stor läskig hund somskällerr och biter flk av misstag ( SOM elins hund boooooooooooosse gör) hunden var litenlitenliten





jaha, spännande tänker ni nu vaaaa





















imorgon har jag teknik  = löda = feeeeeeeett läsigt

nääämen stackarn tänker ni väl nu?















Nähä, gör ni inte det, synd för er

























jag har skrivit 7 fina julkort som ska skickas iväg snart, eller inte så fina HEHE




















jag saknar 2009






















jag har inget liv just nu :D





























men johanna, läser du fortfarande?  du har itne heller något liv



























tjalalala, jag älskar musik, konserter är de bästa upplevelserna man kan ha, ska itne missa något bra bara så att ni veeeeeeeet.






















det är svårt att köpa julklappar






















heh jag kan knappt hålla ögonen öppna just nu, trötttrötttrött



















jag äääälskar lov, 2 veckor JA



















lalalalala okej nu orkar jag inte mer



















nattinatti johanna och ni andra






ps: fett fint rim

PUSS









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0