IDAG HAR JAG:

  • skärt i koögon på biologin
  • kollat mina egna ögon på sjukhuset, trevligt att man har allt möjligt fel med dem.
  • suttit ute och fikat på en busshållsplats när de var -12
  • lämnat in kinesiska uppsatsen, KOMMER FAN FÅ G, fyyfaaaan vad bra jag är :D:D
  • typ skämt ut mig tretusen gånger, hej dåligt samvete,säger alltid för mycket
  • låtit andraa lägga typ 100 kr på mig, nu kom jag på att jag glömde tacka hehe
  • FRUSIT IHJÄL
  • MASSOR MER JAAAAAAAaa


NU ska jag plugga svenska, läsa min underbara bok och sedan sova tidigt, längtar till helgen. heh och m ni undrar varför jag slutat ta bilder är de för att kameraladdaren är helt booooorta buhu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0