Födelsedagar

hejsan!!!!

imorgon fyller bästa pappaa år så måste fixa några grejer nu.
Och allas pappor fyller år imon haha, johannas, 2 i klassen, min kusins pappa och jaa, säkert fler som jag känner fast inte vet om. HEHE
förutom det fyller ju 3 fina vänner år imon, kul att alla fyller år samma dag :)

Jaha, annars idag har jag fixat paket, jag suger på att slå in, men jag är envis så det ska bli bra...

Har tagit massa fina bilder ute i snön också, kan lägga upp dem. För de är ju så sjukt kul med bildlösa inlägg :D

btw såg jag och johanna klart "the shawshank redemption" igår, sjuuukt bra är den, gillar egentligen inte sådana filmer men denna ägde :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0