...

åh, mår fett dåligt, orkar inte bli sjuk igen?!? ligger i soffaan och ska se film med jojo.

Annars idag så var dagen helt onödig. Först såg vi film i aulan med hela skolan typ, såg the grinch eller avd den hette och alla utom jag har ju sett den innan men den sög :D
sedan hade vi as lång lunch, för engångsskull! så satt viutan för aulan och då kom en hel skola dit för att ha avslutning :P:P:P heh för dom hade ingen egen aula

Jaha, efter de hade vi massa tråkiga saker i idrottshallen, och sedan var de mentors tid MEN de var sjuka så vi hade ingen mentor.



 fett intressant dag, jag vet! efter skolan åkte jag och rebecca till stan, och jag är fett glad för jag är nästan klar med alla julklappar

 

JAJA, sen åkte jag hem och somnade och blev väkt för några minuter sen, såå nu funderar vi på om vi är tillräckligt pigga för att åka pulka, hehehhehe

 

ok, fint inlägg, som ingen orkar läsa :D:D hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0