3 daagar kvar!

Idag har jag varit på bio med johanna, johannas kille, ida, anton ooch någon marcus som var med. HAHA jag fattade inte ens varför hann var med eller vem han kände fast han verkade tro att vi kände varandra så bra så jag vågade inte fråga man vet ju aldrig vem marcus kan vara !!

På fredag åker jag till thailand för 12 gången, det ska bli sjukt skönt att komma till värmen, ha short och linne och inga jackor eller halsdukar. Bra start på 2011 :D
Så nu packar jag väskan och skriver en fin lista på vad som ska handlas innan resan. FAN VAD BRA DETTA SKA BLI!!!
Till skillnad från övriga år har vi inte bokat hotell eller något, vi har ju tagit sista minuten biljetter (som pappa bokade i söndags) så inget hotell, vi får se när vi kommer fram :D:D


vaackra thailand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0